دستگاه تنفسی

کمپانی GINEVRY ایتالیا

شرکت GINEVRI یک شرکت مستقل است که در زمینه تولید تجهیزات پیشرفته پزشکی و راه حلهای مراقبت از نوزادان متولد شده است .این شرکت سالها تجربه در مورد نیازهای پیچیده و نوآورانه این دستگاههای پزشکی و چگونگی بهبود آنها با جدیدترین محصولات تجمع یافته است. فن آوری های موجود GINEVRI در تحقیقات و توسعه سرمایه گذاری کرده است به حدی که این شرکت در استانداردهای کیفیت ISO 9001: 2015 و ISO13485: 2016 اعتبار داشته باشد و کلیه محصولات مطابق با دستورالعمل های پزشکی مارک اروپایی CE مناسب باشند.

دفتر مرکزی GINEVRI در منطقه صنعتی Albano Laziale ، تنها 20 کیلومتر با رم مستقر است. طراحی و تولید محصولات این شرکت در اطراف محوطه ساخته شده مورد نظر ما قرار دارد که در آن مونتاژ و آزمایش ، پس از سرویس دهی به فروش در صورت عدم انجام کار در سایت ، تدارکات و کلیه عملکردهای مدیریت در یک محیط مدرن انجام می شود. اکثر قطعات قطعات با جدیدترین مراکز ماشینکاری CNC در داخل کشور تولید می شوند ، از این رو اطمینان حاصل می شود که کلیه الزامات دقیق بین المللی کیفیت انجام می شود.

این شرکت محصولات خود را در ایتالیا از طریق نیروی فروش مستقیم ، بسیار آموزش دیده و مستقیم خود به بازار عرضه می کند. علاوه بر این ، بسیار فعالانه تلاش های خود را در بازار بین المللی گسترش می دهد ، که اکنون بیش از 35٪ فروش را شامل می شود. این فعالیت موفقیت آمیز از طریق یک شبکه واجد شرایط توزیع کنندگان متخصص در بیش از 40 کشور جهان انجام می شود.

چالش تیم GINEVRI حمایت از جدیدترین پیشرفت های تحقیقات بالینی با دستگاه های کاملاً خلاقانه و مورد نیاز جامعه علمی است. محدوده سنتی محصولات GINEVRI شامل: انکوباتور نوزادان ، انکوباتورهای حمل و نقل ، گرمکنهای نوزاد ، بخاریهای تابشی و لامپهای فتوتراپی از جمله فیبر نوری میرا و همچنین کودکهای کوچک ، بیلی متر و چادرهای اکسیژن است. تمام سیستمهای ما با طیف گسترده ای از لوازم جانبی موجود تکمیل می شوند.

در حال حاضر GINEVRI در حال انجام تحقیقات خود در مورد جدیدترین فن آوری ها در زمینه مراقبت های تنفسی غیر تهاجمی نوزادی و تقویت کننده پشتیبانی تهویه nCPAP با تحویل نفس های تهویه از طریق نواحی بینی که با جریان تنفسی نوزاد همگام شده است ، در حالت nSIPPV و nSIMV است. این شرکت بسیار مفتخر است که ونتیلاتور نئودالزی Giulia را به بازار جهانی راه اندازی کرده است که در آن جدیدترین حالت های تهویه غیر تهاجمی در دسترس نوزاد تازه متولد شده است که هم اکنون می توانید با کارآمدترین و بهتری از آنها استفاده کنید. تا به امروز تکنیک های به کار رفته در یک روش ملایم در کنار تکنیک های تهویه سنتی.

در حالی که ما در GINEVRI به وضوح اهمیت یک سیستم ابزار پیشرفته از نظر فناوری را تشخیص می دهیم ، به همین ترتیب معتقدیم که هر کالایی فقط به اندازه خدمات پس از فروش که از عملکرد آن پشتیبانی می کند ، خوب است. به همین دلیل است که ما هر روز در خدمت ارائه خدمات پشتیبانی مشتری هستیم که برای رضایت کل مشتری طراحی شده است.

 

کمپانی MPI  ژاپن

شرکت MPI  در شهر توکیو مهد دستگاه های پیشرفته پزشکی با کیفیت بالا واقع شده است .کمپانی MPI  پیشرو در ساخت لارنگوسکوپ ویدیوئی می باشد که یکی از با کیفیت ترین دستگاه های ویدویی حنجره بین است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *