آزمایشگاهی

HTI Medical

HTI Medical در سال 1997 به عنوان یك منبع منفرد ، ارائه دهنده چند فروشنده تجهیزات آزمایشگاهی و سونوگرافی بالینی به مطب پزشكان راه اندازی شد. این شرکت دروازه ای به مجموعه سیستم های پزشکی از تولید کنندگان برتر است.

HTI مفتخر است که مؤثرترین و مقرون به صرفه ترین تجهیزات پزشکی دنیا را به مطب پزشکان ارائه دهد. با داشتن تکنسین های آموزش دیده سرویس OEM و تعهد به مطب پزشک ، HTI Medical یک ضمانت بی نظیر خدمات روز بعد دارد که به جدا کردن آنها از سایر ارائه دهندگان خدمات در منطقه نیو انگلستان کمک می کند. این تکنسین ها توسط جنرال الکتریک ، زیمنس ، فیلیپس ، Acuson ، HP ، ATL ، ابوت ، بکمان کولتر ، روشه و دیگران مجوز دارند.

برای بهتر خدمت به مشتری خود ، در سال 2008 HTI Medical محصولات خود را گسترش داد تا خط کاملی از مواد مصرفی Med-Surg را شامل شود. در حال حاضر HTI Medical می تواند مطب پزشک را از A تا Z از جمله محصولاتی از قبیل: آزمایش سریع ، ابزار جراحی ، داروهای دارویی ، معرفها و طیف گسترده ای از راه حل های تست نقطه مراقبت از بدن ، مجهز کند.

این شرکت در ابتدا به عنوان شرکت High Technology Inc گنجانیده شده بود ، در اوایل سال 2011 ، این سازمان متعهد شد تا خود را به عنوان HTI Medical برند کند. در حالیکه این سازمان تمرکز خود را بر روی ارائه فناوری های پیشرفته حفظ می کند ، این تغییر به تأکید بر تعهد در زمینه پزشکی کمک می کند و به شرکت اجازه می دهد تا آرم تجاری HTI خود را با نام تجاری حفظ کند.

یک بخش تولیدی از فناوری بالا است ، تمرکز ما ارائه راه حل های کلید در دست برای آزمایشگاه های تشخیص بالینی و مراکز تصویربرداری تشخیصی است.

HTI Diagnostics با توجه به دنباله های اصلی ، تجهیزات تست کیفیت را ارائه می دهد که برای سهولت استفاده تولید شده است. این شرکت رویه های نوآوری و روابط استراتژیک بین قاره ای ایجاد کرده است.

HTI Diagnostics با تأکید بر محصولات تشخیصی بالینی مقرون به صرفه ، HTI Diagnostics مفتخر است در ارائه تجهیزات پزشکی ، معرفها و مواد مصرفی پزشکی پزشکی دنیا ، معرفها و مواد مصرفی موثرترین و مقرون به صرفه ترین آن را در اختیار سازمان های پزشکی بین المللی قرار دهد تا از راندمان تولید استفاده کند که به ما این امکان را می دهد تا با قیمت های تهاجمی این دستگاه ها را برای کاربران بین المللی قیمت گذاری کنیم.

کمپانی Apel ژاپن

از سال 1976 ما ابزارهای تحلیلی نوری از جمله دستگاههای پزشکی مانند بیلی روبین متر نوزاد ، هموگلوبین متر و ابزارهای تحلیلی مانند رنگ سنج فوتوالکتریک ، اسپکتروفتومتر و غیره را توسعه داده ، طراحی و ساخته ایم.

ما محصولات خود را نه تنها در ژاپن بلکه در سراسر جهان بیش از 60 کشور جهان عرضه کرده ایم.

محصولات ما در کلیه زمینه های تجزیه و تحلیل غلظت مایع مانند بخش زنان و زایمان ، کودکان ، مرکز خون ، آزمایشگاه ها ، مدرسه ، تولید کنندگان مواد غذایی و نوشیدنی و سایت تست کیفیت آب و غیره مورد استفاده قرار گرفته است.

 

ما همچنین ISO9001 و ISO13485 و همچنین مجوز ژاپنی وزارت بهداشت ، کار و رفاه را به دست آورده ایم.

و ما با استفاده از این سیستم کنترل کیفیت محصولاتی با کیفیت بالا در سراسر جهان ارائه کرده ایم.

و ما همچنان به تلاش خود ادامه می دهیم تا کیفیت جدیدتر و تجهیزات جدیدی را توسعه دهیم.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *